بررسي نگرش مديران ارشد و كاركنان روابط عمومي هاي ادارات در خصوص وظايف روابط عمومي

۳ بازديد
دسته بندي علوم انساني
فرمت فايل docx
حجم فايل 428 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

در يك جمع بندي خلاصه مي توان گفت تعمق در نقش راهبردي روابط عمومي در يك سازمان و جايگاه مناسب آن در يك تشكيلات اداري آن سازمان، نكته مهم تقويت جايگاه روابط عمومي است. امروزه در اغلب كشورهاي صنعتي و پيشرفته كاركنان  به عنوان مجموعه اي از افراد، جايگاه ها و تخصص ها، با برنامه ريزي قوي و منسجم وظايف خود را انجام مي دهد. در حالي كه بسياري از ساختارهاي اداري، روابط عمومي به عنوان يك واحد سازماني فرعي اداري يا خدماتي منظور شده كه در اين صورت نمي تواند نقش موثري ايفا كند.بدون شك روابط عمومي به عنوان يك «فن» و «هنر» نقش بسزايي در برقراري و تسهيل ارتباط دوسويه بين مديران سازمان و كاركنان دارد، به طوري كه امروزه كمتر سازماني را مي توان يافت كه خود را بي نياز از روابط عمومي بداند و در عين حال موفقيت هاي چشمگيري را در زمينه هاي مورد نظر و تحقق اهداف از پيش تعيين شده به دست آورده باشد.

روابط عمومي تنظيم كننده مديريت ارتباط بين سازمان و كاركنان خواهد بود و به نوعي وظيفه خطير اطلاع رساني و سخنگويي و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افكار عمومي برعهده خواهد داشت. اگر مديران مي خواهند هنر مردم داري را تحقق بخشند، لازمه آن به كارگيري مديران روابط عمومي كاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراري ارتباط با مخاطبان است.

.

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.