دسته بندي | علوم انساني |
فرمت فايل | docx |
حجم فايل | 379 كيلو بايت |
پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود
پرداخت و دانلود
اقتصاد نوين پديده جديدي است كه درجريان شكل گيري روندجهاني شدن اقتصاد و همگرايي آن با توسعه كاربردي فناوري اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد شكل گرفت. در جريان شكل گيري اين پديده ، شاهد ظهور ابعاد گوناگوني از پديده اقتصاد الكترونيكي يا حتي زندگي الكترونيكي هستيم. بهداشت الكترونيكي، بانكداري الكترونيك و بيمه الكترونيكي مثالهايي از تجارت الكترونيك در زندگي روزمره انسانها هستند. از مزيتهاي تجارت الكترونيك مي توان به كمك موثر به جهاني شدن تجارت، رفع محدوديت هاي زماني و مكاني، تسريع در فرايند مبادله، دسترسي سريع و آسان به اطلاعات و تخصيص بهينه منابع اقتصادي اشاره كرد. بنابراين براي توسعه و گسترش مناسب تجارت الكترونيك در بنگاههاي اقتصادي بايد نسبت به ايجاد زير ساخت هاي مناسب مخابراتي، امنيت در تبادل اطلاعات، تدوين قوانين و مقررات حقوقي مناسب، بسترسازي فرهنگي و آشنا نمودن مردم و بنگاههاي اقتصادي با مزاياي تجارت الكترونيكي و پرداخت الكترونيك،ايجاد پهناي باند،اينترنت باسرعت بالاو كاهش هزينه آن و همچنين استفاده آن براي عموم مردم اقدام نمود. در تحقيق حاضر، چالشها و راهكارهاي توسعه تجارت الكترونيكي در بنگاههاي اقتصادي بررسي ميشود. و سعي شده است تا با مرور مستند ادبيات موضوعي مربوط به بنگاههاي اقتصادي و تجارت الكترونيكي و پيش نيازهاي استقرار آن ضمن بيان مختصر تعاريف، اهميت، ابعاد و موضوعات مرتبط، مدل مفهومي بمنظور توسعه بكارگيري تجارت الكترونيكي در بنگاههاي اقتصادي اراﺋه گردد تا بعنوان مبنايي براي بررسي ومطالعات بيشتر مربوط به موضوع در دنياي واقعي باشد . در پايان ضمن اشاره مجدد به هدف از نگارش تحقيق در قالب جمع بندي نتايج و اراﺋه پيشنهادات جهت تحقيقات آينده مربوط به موضوع بمنظور ادامه و پيگيري كار توسط ديگر محققان علاقمند اراﺋه شده است.
پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود
پرداخت و دانلود