ترجمه مقاله گسترش نوآوري

دانلود ارزان فايل هاي دانشجويي و دانش آموزي

ترجمه مقاله گسترش نوآوري

۳ بازديد
دسته بندي مقالات ترجمه شده isi
فرمت فايل docx
حجم فايل 378 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

گسترش نوآوري:چگونه آموزش هاي شركت اسپين آف دانشگاهي با دانش هاي دريافتي با شكاف دانش در منابع حياتي تطابق دارد - 2014

Open innovation: how academic spin-off firms match incoming knowledge with knowledge gaps on critical resources - 2014

چكيده:

بسياري از شركت هاي اسپين آف دانشگاهي، تجربه كمبود منابع را داشته اند، كه باعث كاهش رشد آن ها شده است. دراين مقاله ما منابع حياتي كه از بين رفته و دانش دريافتي براي حل و يا جلوگيري از دست رفتن منابع، براي درك بهتر علت كاهش رشد ، بررسي مي كنيم.

در يك نمونه 105  تايي شركت اسپين آف از نروژ و هلند دريافتيم كه، شركت هاي اسپين آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و  مهارت هاي بازاريابي، مهارت هاي مديريتي و (دانش در) سرمايه مالي هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت براي بازاريابي و منبع مديريتي در مقايسه با سرمايه مالي مشاهده شده است. ما همچنين يك روند را مشاهده كرديم كه بازيابي دانش از طريق شبكه در آن هايي كه بدون ساختار و يا پر هرج و مرج و بي نظم هستند اتفاق مي افتد. با اين حال، تطبيق بين كمبود منابع مالي و بازيابي مثبت بر رشد استغال شركت اسپين آف گواهي مي دهد.

كلمات كليدي:

كمبود منابع- دانش شبكه اي- تطبيق- گشترش نوآوري.

1 – مقدمه:

بسياري از شركت هاي آكادمي كه اسپين آف تجربه كوتاهي در منابع داشته اند كه رشد آن ها كاهش يافته است. [1] و [2] و [3] رشد آهسته در تضاد با انتظارات سياست هاي بالا در مورد شركت هاي دانشگاهي اسپين آف است: آن ها دانش تجاري را در دانشگاه ها، افزايش اشتغال با تكنولوژي بالا و بهبود بوم شناسي كسب و كار در منطقه را توسعه دادند. در حالي كه كمك به انتشار گسترده تر از فاوري هاي جديد و اغلب پايدار در جامعه مي كند. از اين رو مهم است كه بينشمان را به پس زمينه و بستر رشد آهسته در ميان شركت هاي اسپين آف دانشگاهي افزايش دهيم.

اين تحقيق اين كار را با تجزيه و تحليل مسئله تطبيق به دست آوردن دانش خارجي با منابع انجام مي دهد كه در زمينه گسترش نوآوري و گسترش دانش شبكه اي زيان ديده است. نوآوري و رشد به طور فزاينده اي به نتيجه فرايندهاي تاملي بين طيف گسترده اي از احزاب مانند تامين كنندگان، پيمانكاران، رقبا، مشتريان و دانشگاه ها تبديل شده است. [4] و [5] اين تغيير به عنوان گسترش نوآوري، به عنوان استفاده از جريان هدفمند و دانش خروجي براي سرعت بخشيدن به نوآوري هاي داخلي و گسترش بازار براي استفاده از نوآوري هاي خارجي به ترتيب تصور شده است. [4] جدا از اجزاي خارجي و داخلي نوآوري ممكن است به نفع فرايندهاي جفت شده و يا همكاري با شركا باشد. [6] با توجه به عدم منابع و رشد آهسته، شركت هاي اسپين آف دانشگاهي در يك وضعيتي هستند. كه خواستار اتخاذ برخي از حالت هاي گسترش نوآوري و گسترش دانش شبكه اي هستند. كار آفرينان اغلب فارغ التحصيلان دانشگاهي يا اعضاي كاركنان دانشگاهي هستند كه با عدم درك بازار و مهارت هاي بازاريابي،مهارت هاي مديريتي و (دانش در مورد كسب) سرمايه مالي هستند. [3] و [7] آنچه كه دراين خصوص به نظر مي رسد مهم باشد. اين است كه كارآفرينان منابع با ارزش، دانش خاص را تشخيص مي دهند. پژوهش حاضر با هدف پر كردن شكاف دانش در ادبيات را دارد.

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.