ترجمه مقاله تحقيقات در سيستم تست عملكرد دريچه ي گاز الكترونيكي

دانلود ارزان فايل هاي دانشجويي و دانش آموزي

ترجمه مقاله تحقيقات در سيستم تست عملكرد دريچه ي گاز الكترونيكي

۴ بازديد
دسته بندي مقالات ترجمه شده isi
فرمت فايل docx
حجم فايل 399 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تحقيقات در سيستم تست عملكرد دريچه ي گاز الكترونيكي

Research on Electronic Throttle Performance Test System

چكيده :

جريان ورودي هوا در سيلندر موتور توسط دريچه ي گاز الكترونيكي كنترل مي شود . كه بخشي مهم از كنترل در موتور هاي خودرو و داراي اثر مستقيم بر روي بهره وري سوخت و امنيت خودرو دارد . براي داشتن يك كيفيت مناسب تست عملكرد سيستم دريچه ي گاز الكترونيكي بايد انجام شود كه براي توليد كنندگان مهم بوده , و براي دستيابي به اين آزمون ديچه ي گاز الكترونيكي طراحي براساس نرم افزارC++ وPC-6259 اقداماتي داده شده است . و اطلاعات كسب شده , از كنترل دريچه ي گاز براي PID ذخيره مي شود . در حال حاضر سيستم با استفاده از دريچه ي گاز الكترونيكي در كارخانه ها نصب مي شود . در مقايسه با دستگاه هاي تست اصلي اين سيستم ثبات بيشتر و دقت بالاتري دارد . علاوه بر اين 40% در زمان آزمون اطلاف زمان كاهش پيدا مي كند .

كلمات كليدي : دريچه ي گاز الكترونيكي – سيستم آزمون – زمان پاسخ

1 مقدمه

دريچه ي گاز الكترونيكي كه جريان هوا را در موتور تنظيم مي كند و به طور مستقيم بر عملكرد خودرو تاثيردارد . پارامتر هايي مانند قدرت , قابليت اطمينان , آسايش و راحتي , كاهش مصرف و ... را به ارمغان مي آورد . كه بخش ضروري از موتور هاي خودرو است . آمار و ارقام ارزيابي دريچه ي گاز الكترونيكي را لازم مي داند . مانند زمان پاسخ و ميزان دقت و خطا در هماهنگ سازي و سنسور هاي موقعيت خطي و گشتاور موتور لازم است . براساس تكنولوژي ابزاري مجازي , پارامتر هاي زمان و تست عملكرد سيستم دريچه ي گاز الكترونيكي در تحقيقات گذشته معرفي شده است . موقعيت سنسور و ميزان دور آرام موتور و سيستم تست شير دريچه ي از الكترونيكي قبلا انجام شده است . به منظور اطمينان از كيفيت دريچه ي گاز الكترونيكي توليد كنندگان مايل به ارزيابي كيفيت در كل محصول مي باشد . براي ارضاي تقاضا يك سيستم جديد پيشنهاد شده , و توسعه مي يابد . در اين سيستم و در محيط C++ , كنترل PCI-6259 در كارت هاي داده ها جمع آوري شده و براي رسيدن به تشخيص عملكرد و ارزيابي كيفيت دريچه گاز الكترونيكي از آنها استفاده خواهد شد .

2 روش تست عملكرد باز شدن دريچه الكترونيكي

دريچه گاز الكترونيكي شامل موتور و دنده ي كاهش و سوپاپ درچه گاز و موقعيت سنسور و ... است . اين عمل تو سط سيگنال ها از واحد ECU . تنظيم دريچه ي گاز الكترونيكي را از طريق چرخ دنده ها كاهش مي دهد . و سپس دريچه باز نگه داشته شده , و براي اطمينان از ايمني رانندگي است . سنسور موقعيت , معمولا يك پتانسيو متر كشويي خطي است كه تشخيص باز شدن درچه گاز الكترونيكي را بر عهده دارد . مقاومت پتانسيو متر خطي با موقعيت تغيير دريچه گاز الكترونيكي تغيير كرده و سپس ولتاژ مربوطه سيگنال را مي دهد كه توسط سنسور توليد شده و به ECU فرستاده مي شود . 5 موقعيت براي قرار دادن صفحه , دريچه در دريچه ي گاز الكترونيكي وجود دارد . موقعيت مكانيكي OMA , موقعيت قطع مكانيكي UMA , پايين ترين موقعيت قطع برق OEA , بالا ترين موقعيت قطع برق UEA و موقعيت اوليه NLP است . توزيع موقعيت در شكل 1 نشان داده شده است . زمان پاسخ در UEA به OEA و OEA به UEA و NLP به OEA و OEA به NLP و UEA به   NLPدرسه محيط دمايي مختلف شامل 120C0-48C0-40C0 كاملا منعكس كننده ي اجرا ي جامع سنسور موقعيت و موتور واحد مي باشد . بنابراين , اين پاسخ مي تواند به عنوان معياري براي تعيين اينكه آيا دريچه گاز الكترونيكي واجد شرايط است به كار مي رود . همانطور كه در جدول 1 نشان داده شده است . بار استاندارد در دريچه ي گاز الكترونيكي ذكر شده است .

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.