ترجمه مقاله تحقيقات در سيستم تست عملكرد دريچه ي گاز الكترونيكي

دانلود ارزان فايل هاي دانشجويي و دانش آموزي

ترجمه مقاله تحقيقات در سيستم تست عملكرد دريچه ي گاز الكترونيكي

۱۰ بازديد
دسته بندي مقالات ترجمه شده isi
فرمت فايل docx
حجم فايل 399 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تحقيقات در سيستم تست عملكرد دريچه ي گاز الكترونيكي

Research on Electronic Throttle Performance Test System

چكيده :

جريان ورودي هوا در سيلندر موتور توسط دريچه ي گاز الكترونيكي كنترل مي شود . كه بخشي مهم از كنترل در موتور هاي خودرو و داراي اثر مستقيم بر روي بهره وري سوخت و امنيت خودرو دارد . براي داشتن يك كيفيت مناسب تست عملكرد سيستم دريچه ي گاز الكترونيكي بايد انجام شود كه براي توليد كنندگان مهم بوده , و براي دستيابي به اين آزمون ديچه ي گاز الكترونيكي طراحي براساس نرم افزارC++ وPC-6259 اقداماتي داده شده است . و اطلاعات كسب شده , از كنترل دريچه ي گاز براي PID ذخيره مي شود . در حال حاضر سيستم با استفاده از دريچه ي گاز الكترونيكي در كارخانه ها نصب مي شود . در مقايسه با دستگاه هاي تست اصلي اين سيستم ثبات بيشتر و دقت بالاتري دارد . علاوه بر اين 40% در زمان آزمون اطلاف زمان كاهش پيدا مي كند .

كلمات كليدي : دريچه ي گاز الكترونيكي – سيستم آزمون – زمان پاسخ

1 مقدمه

دريچه ي گاز الكترونيكي كه جريان هوا را در موتور تنظيم مي كند و به طور مستقيم بر عملكرد خودرو تاثيردارد . پارامتر هايي مانند قدرت , قابليت اطمينان , آسايش و راحتي , كاهش مصرف و ... را به ارمغان مي آورد . كه بخش ضروري از موتور هاي خودرو است . آمار و ارقام ارزيابي دريچه ي گاز الكترونيكي را لازم مي داند . مانند زمان پاسخ و ميزان دقت و خطا در هماهنگ سازي و سنسور هاي موقعيت خطي و گشتاور موتور لازم است . براساس تكنولوژي ابزاري مجازي , پارامتر هاي زمان و تست عملكرد سيستم دريچه ي گاز الكترونيكي در تحقيقات گذشته معرفي شده است . موقعيت سنسور و ميزان دور آرام موتور و سيستم تست شير دريچه ي از الكترونيكي قبلا انجام شده است . به منظور اطمينان از كيفيت دريچه ي گاز الكترونيكي توليد كنندگان مايل به ارزيابي كيفيت در كل محصول مي باشد . براي ارضاي تقاضا يك سيستم جديد پيشنهاد شده , و توسعه مي يابد . در اين سيستم و در محيط C++ , كنترل PCI-6259 در كارت هاي داده ها جمع آوري شده و براي رسيدن به تشخيص عملكرد و ارزيابي كيفيت دريچه گاز الكترونيكي از آنها استفاده خواهد شد .

2 روش تست عملكرد باز شدن دريچه الكترونيكي

دريچه گاز الكترونيكي شامل موتور و دنده ي كاهش و سوپاپ درچه گاز و موقعيت سنسور و ... است . اين عمل تو سط سيگنال ها از واحد ECU . تنظيم دريچه ي گاز الكترونيكي را از طريق چرخ دنده ها كاهش مي دهد . و سپس دريچه باز نگه داشته شده , و براي اطمينان از ايمني رانندگي است . سنسور موقعيت , معمولا يك پتانسيو متر كشويي خطي است كه تشخيص باز شدن درچه گاز الكترونيكي را بر عهده دارد . مقاومت پتانسيو متر خطي با موقعيت تغيير دريچه گاز الكترونيكي تغيير كرده و سپس ولتاژ مربوطه سيگنال را مي دهد كه توسط سنسور توليد شده و به ECU فرستاده مي شود . 5 موقعيت براي قرار دادن صفحه , دريچه در دريچه ي گاز الكترونيكي وجود دارد . موقعيت مكانيكي OMA , موقعيت قطع مكانيكي UMA , پايين ترين موقعيت قطع برق OEA , بالا ترين موقعيت قطع برق UEA و موقعيت اوليه NLP است . توزيع موقعيت در شكل 1 نشان داده شده است . زمان پاسخ در UEA به OEA و OEA به UEA و NLP به OEA و OEA به NLP و UEA به   NLPدرسه محيط دمايي مختلف شامل 120C0-48C0-40C0 كاملا منعكس كننده ي اجرا ي جامع سنسور موقعيت و موتور واحد مي باشد . بنابراين , اين پاسخ مي تواند به عنوان معياري براي تعيين اينكه آيا دريچه گاز الكترونيكي واجد شرايط است به كار مي رود . همانطور كه در جدول 1 نشان داده شده است . بار استاندارد در دريچه ي گاز الكترونيكي ذكر شده است .

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.