ترجمه مقاله دريچه گاز الكترونيكي دو حالته براي كمك به سيستم

دانلود ارزان فايل هاي دانشجويي و دانش آموزي

ترجمه مقاله دريچه گاز الكترونيكي دو حالته براي كمك به سيستم

۱۰ بازديد
دسته بندي مقالات ترجمه شده isi
فرمت فايل docx
حجم فايل 2.704 مگا بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

دريچه گاز الكترونيكي دو حالته براي كمك به سيستم

Double-Mode Vehicular Electronic Throttle for Driver Assistance Systems

چكيده :

به طور معمول سيستم دريچه گاز الكترونيكي براي تحقيق و توسعه در سيستم خودرو ها با راننده كمكي مانند ACC مورد استفاده قرار مي گيرد كه ممكن است با سيستم دريچه گاز اصلي خودرو در چالش بوده و مشكلاتي را در كنترل سوئيچACC  و راننده به وجود بياورد . به منظور غلبه بر معايب فوق اين مقاله به طراحي كنترل و آزمايش سيستم دريچه گاز الكترونيكي دو حالته (DMET) پرداخته است . كه مي تواند به طور همزمان توسط ACC و راننده عمل كنند .ابتدا براساس سيستم موجود دريچه گاز الكترونيكي با ساختار DMET , طراحي مي شود, سپس با تمركز بر زمان تاخير ازDMET , پيش بيني افزايشي تطبيقي براساس شناسايي تابع انتقال انجام مي شود كه در سيستم عملكرد پويا قرار دارد . علاوه بر اين به منظور دستيابي به سوئيچ هاي بدون شكل بين حالت كنترل ACC و راننده , يك محدوده كنترل معرفي مي شود . در نهايت عملكرد سيستم در رد يابي زاويه دريچه گاز در ACC و سوئيچينگ بين دو حالت كار توسط مجموعه اي از آز مايش ها مي شود .

كلمات كليدي : سيستم كمكي راننده – ACC – كنترل دريچه گاز – سيستم پيش بيني تطبيقي اسميت

1 مقدمه :

به عنوان بخشي از سيستم كمك راننده , سيستم كنترل تطبيقي (ACC) با هدف بهبود سطح ترافيك جريان , رانندگي ايمن و كمك به راننده ارائه شده و توجه خودروساز ها و مؤسسات تحقيقاتي در سراسر جهان را به خود جلب نمود . به منظور تحقق بخشيدن به كنترل از راه دور و دروني , بايد ACC قادر به تنظيم گشتاور موتور و فشار ترمز به طور خودكار باشد . براي ارضاي نياز هاي اتوماتيك گشتاور موتور , موضوع كليدي اين است كه توسعه الكترونيكي دستگاه كنترل دريچه گاز بتواند به طور مستقل عمل كند . به طور كلي دو روش براي رسيدن به هدف فوق وجود دارد . يكي در خودرو براساس سيستم دريچه گاز برقي است . توليد كننده خودرو و با تغيير در برنامه  ECU موتور به اين هدف مي رسد . اما كنترل تغييرات موتور ممكن است مزاحمت هايي را در شرايط عملياتي موتور به وجود آورده و خواستار حجم بزرگي از كار براي بهبود باشد . علاوه بر اين , آن براي بسياري ازمؤسسات تحقيقاتي خودرو قابل استفاده نيست . چرا كه به دليل وجود برنامه ي ECU موتور پيش ساخته امكان , بازنگري در آن وجود ندارد . ديگري اين است كه براي اضافه كردن يك محرك موتور به سوپاپ دريچه گاز نياز است . زاويه دريچه گاز مي تواند به صورت خودكار توسط موتور به طور اضافي تنظيم شود . اما مكمل هميشه , محرك اوليه در دستگاه در تضاد بوده و سوئيچ بين دو صفحه هميشه نا مطلوب است . علاوه بر اين وجه مناسب مكمل نيز يك مشكل مي باشد . در اين مطالعه طراحي , كنترل , آزمايش دريچه گاز الكترونيكي دو حالته (DNET) ارائه شده است . سيستم DNET مي تواند توسط ACC و راننده به طور همزمان طراحي مي شود  كه اين طراحي براساس دريچه گاز الكترونيكي اوليه ماشين است . اين كار مي تواند با توجه به كنترل هاي مختلف تغيير كند . سپس به منظور از بين بردن تاخير زماني در سيستم تابع انتقال كنترل شده و سپس افزايش تطبيقي شناسايي شده و پيش بيني كنترل PID طراحي مي شود . براي رسيدن به سوئيچ بدون مشكل بين حالت كنتذل ACC و حالت عامل راننده , محدوديتي براي منطقه در استفاده براي كنترل PID توصيه مي شود . در نهايت مجموعه اي از آزمايش ها با استفاده از وسيله نقليه مورد آزمون به اجرا آمده و اعتبار عملكرد وجه غالب در سيستم پيشنهادي DMET به دست مي آيد .

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.