پاورپوينت عوامل مؤثر بر پذيرش بانكداري الكترونيك در ميان مشتريان بانك ملت استان اردبيل

۳ بازديد
دسته بندي مديريت
فرمت فايل pptx
حجم فايل 3.605 مگا بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

... در سالهاي اخير، رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات تغييرات اساسي در دنياي كسب و كار ايجاد كرده است. با گسترش فناوري اطلاعات، تمام ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده، به طوري كه دنياي كنوني در جريان يك دگرديسي كامل قرار گرفته است ...

 

•ولي متأسفانه اين فناوري آنطور كه بايد در شعب بانكهاي ملت استان اردبيل اثربخشي و كارايي نداشته است. چون از سوي مشتريان مورد پذيرش قرار نگرفته و اكثر مشتريان به جاي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي با مراجعه حضوري به شعبات و بصورت حضوري كارهاي خود را انجام مي‌دهند كه در نتيجة آن شاهد ريزش مشتريان بعد از اخذ وام، محدوديتها در باب حفظ و نگهداري مشتريان، عدم رسوب سپرده‌هاي مشتريان هدف و افزايش منابع سپرده‌گذاري بانكهاي رقيب در شعب اين بانك مي‌باشيم. بنابراين در اين تحقيق عواملي كه موجب شده تا بانكداري الكترونيك در شعب بانك ملت استان اردبيل مورد پذيرش مشتريان قرار گيرد را جستجو كنيم و اين عوامل را اولويت‌بندي و رتبه‌بندي كنيم تا بتوانيم از نتايج تحقيق براي ترغيب كردن مشتريان اين بانك براي استفاده و پذيرش اين فناوري استفاده كنيم.

 بيان مساله

... در سالهاي اخير، رشد فناوري اطلاعات و ارتباطات تغييرات اساسي در دنياي كسب و كار ايجاد كرده است. با گسترش فناوري اطلاعات، تمام ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده، به طوري كه دنياي كنوني در جريان يك دگرديسي كامل قرار گرفته است ...

 

•ولي متأسفانه اين فناوري آنطور كه بايد در شعب بانكهاي ملت استان اردبيل اثربخشي و كارايي نداشته است. چون از سوي مشتريان مورد پذيرش قرار نگرفته و اكثر مشتريان به جاي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي با مراجعه حضوري به شعبات و بصورت حضوري كارهاي خود را انجام مي‌دهند كه در نتيجة آن شاهد ريزش مشتريان بعد از اخذ وام، محدوديتها در باب حفظ و نگهداري مشتريان، عدم رسوب سپرده‌هاي مشتريان هدف و افزايش منابع سپرده‌گذاري بانكهاي رقيب در شعب اين بانك مي‌باشيم. بنابراين در اين تحقيق عواملي كه موجب شده تا بانكداري الكترونيك در شعب بانك ملت استان اردبيل مورد پذيرش مشتريان قرار گيرد را جستجو كنيم و اين عوامل را اولويت‌بندي و رتبه‌بندي كنيم تا بتوانيم از نتايج تحقيق براي ترغيب كردن مشتريان اين بانك براي استفاده و پذيرش اين فناوري استفاده كنيم.

مدل تحقيقي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.